יום הולדת כדורגל

יום הולדת כדורגל

סינון לפי
אפשרויות קניה
מחיר
סל קניות
דף
דף

יום הולדת כדורגל לבנים ולבנות 

בשמחה זה אנחנו, אנו מלווים כבר שנים ישראלים רבים בחגיגות ושמחות. בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה סופר מגניבה יותר ויותר בנות מבקשות לחגוג יום הולדת כדורגל. ישנן יותר בנות שמתלהבות מקישוטים למסיבה בצבעי שחור לבן. בנות המעדיפות דיגלוני כדורגל מעוצבים

איך מתכננים יום הולדת כדורגל

כמי שעוזרים בתכנון יום הולדת נושא לאלפי ילדים הנה מספר רעיונות לתכנון יום הולדת כדורגל לבן או בת. 

    • עצבו את חלל המסיבה כמו מגרש כדורגל – קנו שטיח דשא סינטטי או בד ירוק לרצפה. סמנו שערים בקצוות הבד. ופזרו כדורים
    • שלחו הזמנות יום הולדת כדורגל ובקשו מהאורחים להגיע לבושים במידי קבוצת הכדורגל האהובה עליהם ונעלי פקקים. על מנת להימנע מהסיצנה המפורסמת מהקיץ של אביה - חשוב לחלק את ההזמנות למוזמנים לפחות כשבוע לפני המסיבה ולשלוח להורים תזכורת במייל או בהודעה יום – יומיים לפני המסיבה.

 

  • אפו עוגת כדורגל מלבנית(כמו מגרש כדורגל) , הסתבכתם אל דאגה תמיד אפשר לקשט עם נייר אכיל. לא מרוצים? באתר שלנו תוכלו לרכוש מגוון קישוטי עוגה. 
  • העניקו לילד או לילדת יום ההולדת גביע נצחון ואל תשכחו את הקונפטי
  • שולחן כיבוד מעוצב הוא המרכז של כל מסיבה עצבו אותו עם כלים חד פעמיים וכלים רב פעמיים כמו צלחות עגולות בצורת כדורגל וכוסות, שלבו בובות ודמויות מעולם הכדורגל כמו מסי ורנאלדו. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון מוצרים שאתם פשוט חייבים לשדרג את שולחן הכיבוד. בלינק הזה ריכזנו עבורכם את כל המוצרים הכי הכי מגניבים. 

 

שמחה זה אנחנו – מוצרי מסיבה לכל חגיגה

הילד או הילדה מכורים לכדורגל יש לנו מוצרים וצעצועים לא רק ליום ההולדת כמו בקבוקים ממותגים, דליי פופקורן, קופסאות אוכל ותחתיות לשולחן. 

באתר שלנו תוכלו לרכוש כל מה שצריך על מנת לערוך כל חגיגה. חשבנו על הכל לכל מסיבה גם לתכנון יום הולדת כדורגל  .