שאלות ותשובות

  • האם הקניה באתר מאבטחת?

    כמובן! הקנייה באתר הינה מאובטחת לפי תקן PCI DSS.

    מהו תקן  PCI DSS? (מתוך ויקיפדיה)

    תקן PCI DSS (ראשי תיבות של Payment Card Industry Data Security Standard) הוא תקן שנוצר על ידי 5 חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ויזה, מסטרקארד, JCB, Discover ואמריקן-אקספרס) כדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי אשראי בכל סביבה בה הם מאוחסנים, מועברים או מעובדים. התקן כולל דרישות שונות ליישום בקרות אבטחת מידע במטרה ליישם הגנה בארגונים המטפלים בפרטי כרטיסי אשראי באמצעים שונים כגון קופה רושמת, ארנקים אלקטרוניים, אתרי אינטרנט, מכונות ממכר אוטומטיות וכספומטים.

    התקן מוגדר על ידי מועצת PCI (ר"ת: Payment Card Industry Security Standard Council), אשר הוקמה כדי להגביר את השליטה בנתוני אשראי ולהפחית את הסיכון להונאות כרטיס האשראי הנגרמות מחשיפה לא מבוקרת של נתונים. אימות העמידה בתקן נעשה בצורה שנתית על ידי מעריך עצמאי (QSA) עבור ארגונים המבצעים מספר גדול של פעולות חיוב, ועל ידי שאלון עצמי עבור ארגונים המחזיקים בפעילות קטנה יותר. בישראל ובאירופה התקן צפוי לחייב את כל העסקים במהלך שנת 2013 - בהתאם לגודל העסק ודרך החיוב.

    חשוב לנו לציין כי פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכת ומועברים ישירות לחברת הסליקה.

    עדיין חוששים?אצלנו באתר ניתן לשלם גם באמצעות פייפאל, ובאמצעות נציג שירות טלפוני.

  • ביצעתי הזמנה באתר, מה קורה עכשיו?

    הזמנתכם מתקבלת למחסנים שלנו, שם עוברת לליקוט ובקרת איכות ואירוז לפני שליחה, לאחר מכן אנו מפיקים חשבונית קנייה שתצורף להזמנה, ומעבירים זאת למחלקת הפצה.

    לרוב, המוצרים יגיעו אליכם הביתה לאחר 2 או 3 ימי עסקים בלבד. בכל מקרה, אנחנו מתחייבים לסיים את התהליך בתוך 6 ימי עסקים לכל היותר, מרגע ביצוע התשלום.

    לתשומת לבכם: המונח "ימי עסקים" מתייחס לימים ראשון עד חמישי שאינם ערבי חג, חגים או חול המועד. 

  • תוך כמה זמן המשלוח שלי יגיע?

    לרוב, המוצרים יגיעו אליכם הביתה לאחר 2 או 3 ימי עסקים בלבד. בכל מקרה, אנחנו מתחייבים לסיים את התהליך בתוך 6 ימי עסקים לכל היותר, מרגע ביצוע התשלום.

    לתשומת לבכם: המונח "ימי עסקים" מתייחס לימים ראשון עד חמישי שאינם ערבי חג, חגים או חול המועד. 

  • איך יגיע אלי המשלוח?

    כל המשלוחים נשלחים דרך שליח מטעם שמחה זה אנחנו  עד לבית  או לבית העסק. (בהתאם לכתובת שצוינה בהזמנה)

  • האם ניתן לעטוף את החבילה?

    כמובן! !! כל החבילות יוצאות ( ללא יוצא מין הכלל) עטופות בנייר עטיפה. (אנחנו כאן בשביל לשמח אתכם J )

  • האם ניתן לשריין מוצרים לפני ביצוע התשלום?

    לצערנו לא. קצב המלאים שלנו דינאמי נורא, מוצר שהופיע אתמול באתר יכול להיעלם למחרת בשל חוסר זמינות במלאי, (אך אל דאגה! אנו מחדשים את המלאים כל הזמן גם במוצרים חוזרים וגם במוצרים חדשים).
    כמובן שלכל שאלה אנו נשמח לסייע טלפונית.

  • האם ישנם מוצרים שיש במלאי ושאינם מופיעים באתר?

    לא. האתר שלנו תואם במלואו למלאי הקיים אצלנו במחסנים.

    במידה והנך מחפש/ת מוצר והוא אינו מוצג באתר, כנראה שאזל במלאי, והוא יוצג מחדש באופן אוטומטי כאשר המלאי יחודש.

  • האם ניתן לבטל הזמנה?

    ניתן לבטל את ההזמנה במידה וההזמנה לא יצאה בפועל מהמחסנים שלנו, בכדי לדעת אם ההזמנה יצאה מהמחסנים שלנו יש ליצור עמנו קשר טלפוני, כמה שיותר מהר מרגע קבלת ההחלטה על ביטול ההזמנה. (טלפון לבירורים - 08-8545590 ).

    במידה וההזמנה כבר נשלחה, ניתן להחזירה באמצעות דואר רשום או דרך מסירה ישירות אלינו לחנות המפעל ,עד14  יום מרגע קבלת החבילה לידכם, זאת כאשר החבילה סגורה ולא נעשה כלל שימוש במוצרים  והם מוחזרים באריזתם המקורית.
    יש להגיע או לצרף  את חשבונית הקנייה לחבילה, ואנו נדאג לזכותכם בגין החבילה שהוחזרה.

    *יש לשים לב, כי לא ניתן לקבל החזר עבור עלות דמי המשלוח (זאת מידה וחויבתם בעלות דמי משלוח של 35 ₪ בהזמנה מתחת ל250 ₪).

  • מהו העלות עבור דמי המשלוח באתר, ומהו סכום הזמנת המינימום לצורך קבלת משלוח חינם?

    עלות דמי המשלוח באתר הינו 35 ₪.

    בכדי ליהנות מההטבה של משלוח חינם, יש לבצע הזמנה מעל 250 ₪ .

  • האם ניתן לבצע הזמנות טלפוניות?

    לצערנו לא, ההזמנות מתבצעות רק דרך האתר, זאת בכדי שנוכל להעבירם בצורה מסודרת למחסנים שלנו לצורך ליקוט, ולשם קבלת אסמכתא עבור ביצוע ההזמנה.

  • יש לי חנות ואני בעל עסק , איך ניתן לצור קשר עם סוכן שטח?

    אנו נשמח להעביר את פרטיך לסוכן שטח שלנו, בכדי שנוכל לעשות זאת אנא צור קשר עמנו בטלפון: 08-8545590, כך נוכל לפתוח לך כרטיס לקוח ולהעביר את פרטיך לסוכן שטח באזורך.