שירות לקוחות
08-8545590
משלוח חינם עד הבית עם שליח בהזמנה מעל ₪200

שאלות ותשובות...

יש לכם שאלה / רעיון? בשביל זה אנחנו כאן! לחצו כאן בכדי לשלוח לנו שאלה ואנו נדאג לענות בהקדם
שאלה:
האם הקניה באתר מאבטחת?
צפייה בתשובה
תשובה:

כמובן! הקנייה באתר הינה מאובטחת לפי תקן PCI DSS.

מהו תקן  PCI DSS? (מתוך ויקיפדיה)

תקן PCI DSS (ראשי תיבות של Payment Card Industry Data Security Standard) הוא תקן שנוצר על ידי 5 חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ויזה, מסטרקארד, JCB, Discover ואמריקן-אקספרס) כדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי אשראי בכל סביבה בה הם מאוחסנים, מועברים או מעובדים. התקן כולל דרישות שונות ליישום בקרות אבטחת מידע במטרה ליישם הגנה בארגונים המטפלים בפרטי כרטיסי אשראי באמצעים שונים כגון קופה רושמת, ארנקים אלקטרוניים, אתרי אינטרנט, מכונות ממכר אוטומטיות וכספומטים.

התקן מוגדר על ידי מועצת PCI (ר"ת: Payment Card Industry Security Standard Council), אשר הוקמה כדי להגביר את השליטה בנתוני אשראי ולהפחית את הסיכון להונאות כרטיס האשראי הנגרמות מחשיפה לא מבוקרת של נתונים. אימות העמידה בתקן נעשה בצורה שנתית על ידי מעריך עצמאי (QSA) עבור ארגונים המבצעים מספר גדול של פעולות חיוב, ועל ידי שאלון עצמי עבור ארגונים המחזיקים בפעילות קטנה יותר. בישראל ובאירופה התקן צפוי לחייב את כל העסקים במהלך שנת 2013 - בהתאם לגודל העסק ודרך החיוב.

עדיין חוששים?
אצלנו באתר ניתן לשלם גם באמצעות פייפאל, ובאמצעות נציג שירות טלפוני.

סגור חלון
שאלה:
יצרתי הזמנה באתר, מה קורה עכשיו?
צפייה בתשובה
תשובה:

הזמנתכם מתקבלת למחסנים שלנו, שם עוברת לליקוט ובקרת איכות ואירוז לפני שליחה, לאחר מכן אנו מפיקים חשבונית קנייה שתצורף להזמנה, ומעבירים זאת למחלקת הפצה.

לרוב, המוצרים יגיעו אליכם הביתה לאחר 2 או 3 ימי עסקים בלבד. בכל מקרה, אנחנו מתחייבים לסיים את התהליך בתוך 6 ימי עסקים לכל היותר, מרגע ביצוע התשלום.

לתשומת לבכם: המונח "ימי עסקים" מתייחס לימים ראשון עד חמישי שאינם ערבי חג, חגים או חול המועד. 

סגור חלון
שאלה:
תוך כמה זמן המשלוח שלי יגיע?
צפייה בתשובה
תשובה:

לרוב, המוצרים יגיעו אליכם הביתה לאחר 2 או 3 ימי עסקים בלבד. בכל מקרה, אנחנו מתחייבים לסיים את התהליך בתוך 6 ימי עסקים לכל היותר, מרגע ביצוע התשלום.

לתשומת לבכם: המונח "ימי עסקים" מתייחס לימים ראשון עד חמישי שאינם ערבי חג, חגים או חול המועד. 

סגור חלון
שאלה:
איך יגיע אלי המשלוח?
צפייה בתשובה
תשובה:

כל המשלוחים נשלחים דרך שליח מטעם שמחה זה אנחנו  עד לבית  או לבית העסק. (בהתאם לכתובת שצוינה בהזמנה)

סגור חלון
שאלה:
האם ניתן לעטוף את החבילה?
צפייה בתשובה
תשובה:

כמובן! !! כל החבילות יוצאות ( ללא יוצא מין הכלל) עטופות בנייר עטיפה.

אנחנו כאן בשביל לשמח אתכם : )

סגור חלון
שאלה:
האם ניתן לשריין מוצרים לפני ביצוע תשלום?
צפייה בתשובה
תשובה:

לצערנו לא.
קצב המלאים שלנו דינאמי נורא, מוצר שהופיע אתמול באתר יכול להיעלם למחרת בשל חוסר זמינות במלאי.
(אך אל דאגה! אנו מחדשים את המלאים כל הזמן גם במוצרים חוזרים וגם במוצרים חדשים).

כמובן שלכל שאלה אנו נשמח לסייע טלפונית.
08-8545590

סגור חלון
שאלה:
האם ישנם מוצרים שיש במלאי ושאינם מופיעים באתר?
צפייה בתשובה
תשובה:

לא. האתר שלנו תואם במלואו למלאי הקיים אצלנו במחסנים.
במידה והנך מחפש/ת מוצר והוא אינו מוצג באתר, כנראה שאזל במלאי, והוא יוצג מחדש באופן אוטומטי כאשר המלאי יחודש.

סגור חלון
שאלה:
האם ניתן לבטל את ההזמנה?
צפייה בתשובה
תשובה:

ניתן לבטל את ההזמנה במידה וההזמנה לא יצאה בפועל מהמחסנים שלנו, בכדי לדעת אם ההזמנה יצאה מהמחסנים שלנו יש ליצור עמנו קשר טלפוני, כמה שיותר מהר מרגע קבלת ההחלטה על ביטול ההזמנה. (טלפון לבירורים - 08-8545590 ).

במידה וההזמנה כבר נשלחה, ניתן להחזירה באמצעות דואר רשום או דרך מסירה ישירות אלינו לחנות המפעל ,עד14  יום מרגע קבלת החבילה לידכם, זאת כאשר החבילה סגורה ולא נעשה כלל שימוש במוצרים  והם מוחזרים באריזתם המקורית.
יש להגיע או לצרף  את חשבונית הקנייה לחבילה, ואנו נדאג לזכותכם בגין החבילה שהוחזרה.

*יש לשים לב, כי לא ניתן לקבל החזר עבור עלות דמי המשלוח (זאת מידה וחויבתם בעלות דמי משלוח של 35 ₪ בהזמנה מתחת ל200 ₪). 
*ולא ניתן להחזיר מוצרי מזון.

סגור חלון
שאלה:
מהו העלות עבור דמי המשלוח באתר, ומהו סכום הזמנת המינימום לצורך קבלת משלוח חינם?
צפייה בתשובה
תשובה:

<p dir="RTL">עלות דמי המשלוח באתר הינו 35 ₪.</p>

<p dir="RTL">בכדי ליהנות מההטבה של משלוח חינם, יש לבצע הזמנה מעל 200 ₪ (לקוחות פרטיים) .</p>

סגור חלון
שאלה:
האם ניתן לבצע הזמנות טלפוניות?
צפייה בתשובה
תשובה:

לצערנו לא, ההזמנות מתבצעות רק דרך האתר, זאת בכדי שנוכל להעבירם בצורה מסודרת למחסנים שלנו לצורך ליקוט.
ולשם קבלת אסמכתא עבור ביצוע ההזמנה. 

סגור חלון
שאלה:
יש לי חנות ואני בעל עסק , איך ניתן לצור קשר עם סוכן שטח?
צפייה בתשובה
תשובה:

אנו נשמח להעביר את פרטיך לסוכן שטח שלנו, בכדי שנוכל לעשות זאת אנא צור קשר עמנו בטלפון: 08-8545590, כך נוכל לפתוח לך כרטיס לקוח ולהעביר את פרטיך לסוכן שטח באזורך.

 

סגור חלון
סגור חלון
הרשמה לאזור האישי, רק לקוחות רשומים נהנים מ . . .
  • מגוון קופוני הנחה והטבות ייחודיות.
  • צפייה בהסטוריית הזמנות, ביצוע הזמנות חוזרות, וצפייה בסטטוס הזמנות.
  • ראשונים לדעת! עדכונים שוטפים של המוצרים החדשים שהגיעו.
  • ההרשמה בחינם, ללא התחייבות, וניתנת להסרה בכל עת.
אנא מלאו את השדות הבאים לצורך הרשמה למערכת:
אנו כאן בשבילך! ונשמח לעזור בכל שאלה, ובקשה.
אנא מלא/י את פרטי הקשר על מנת שנוכל לצור עמך קשר בהקדם:
תודה!
פנייתך התקבלה בהצלחה, ונציג יצור איתך קשר בהקדם
contact complete
חידוש סיסמא:
אנא הכנס/י כתובת מייל שהוזנה בעת הרישום, לצורך חידוש הסיסמא: